BA BA BLACK SHEEP!

Gecen gun kendimi youtube’da ‘five little monkey LONG version’ diye bir video aratirken yakaladim! Cocugu olmayanlar icin bu su demek oluyor efendim aciklayayim! Simdi bu lanet olasica parcaya minikler bayiliyor ve binbir tane versiyonu var! Gelin gorun ki bu versiyonlarin hicbiri 2,3 dakikayi gecmiyor. He ben de cok zekiyim ya, LONG yaziyorum ki uzun versiyonuna ulasayim, minigim melul melul baksin ekrana ben de o arada artik neyin pesindeysem yapip halledeyim veya kafa dinleyeyim! Tuuuu senin egitimci kisiliginin icine dedim Aysegul. Nerede kaldi her mecliste bik bik ottugun yok TV boyle zararli, soyle kotu, cocuklar otistik oluyor soylemlerine? Valla pratikte oyle olmuyormus efendim bu isler! Boyle bazen o uc dakika icin yapmam dedigin cok sey yapiliyormus. Al yavrum al, video mu istedin al genis ekranda acayim rahat rahat izle diyesi geliyormus insanin icinden… Daha bu kadar ileri gitmedim tabii, zaten evimizde bilincli olarak TV yok ama diger butun aygitlar var! Minigimiz de o aygitlari gorunce cok net bir bicimde ‘ac’ ‘ac’ diye sayikliyor hatta artik hangisini istiyorsa onu soyluyor! Babasinin pesinde kedi gibi ‘ba ba’ diye dolaniyordu gecen gun. Bay O. da baba diyor saniyor. Enem ne babasi, cocuk ‘ba ba black sheep’in ‘ba ba’ sini sayikliyor!

Ya iste boyle bizi telefon, ipad, bilgisayarla gormeye gorsun yapisiyor ekrana, masaya, kolumuza, bacagimiza… Bu konu icin cok fazla yaratici cozumlerim yok henuz! Gun icinde cok fazla telefonu elime almamaya calisiyorum. Arabadayken cok fazla ses cikarmamasi icin bazen aciyorduk. Gecen NY yolculuguna ona da soyle bir cozum buldum! Kendim soyledim videoya cektim en sevdiklerini. Abuk sabuk rengarenk seyler seyredecegine beni seyretsin dedim. Keyifli videolar oldu, utanmasam buraya yuklerime ama utaniyorum ayol cok komik:)

Cocugunuz falan varsa size az teknolojisiz, bol dokunmali, oyuncakli, sohbetli, interaktif gunler diliyorum efendim. Saglicakla kalin…

1 Comment

Filed under GENEL

One response to “BA BA BLACK SHEEP!

  1. Bırer atımlık barutumuz oluyor arada patlıyor buralarda Duzenli yazsak ne guzel anılar kalır hepimize di mi di mi

Leave a Reply

